torsdag 27 maj 2010

Torsdag ar lilllordag har

Gardagskvallen spenderades pa en bar som heter Rush. Vi var bada lite sega sa det blev inte hart. Dom lottade ut biljetter till premiaren pa SAC2 med limousinride dit m.m. men vi vann ju inte saklart. Synd for det hade varit fett..

Det ar ratt kasst vader idag. Det regnade innan och ar mulet, men det ar iallafall inte kallt och jag har en kansla av att det kommer bli battre frammat eftermiddagen.. Jag ska snart hoppa in iduschen ocjh bege mig till ett Shoppingcenter som heter Foxhill mall, har hort att det ska vara bra och det ligger "nara". Ingenting ar ju egentligen nara har men Sabi bor hyffsat centralt anda.

Nasta vecka nar vi har bil ska vi dra till ett mall som har outletaffarer med markesvaror och DAR ska jag latt ga loss. Om jag bara kan hitta min guessklocka som jag velat ha i ar och dar sa blir jag lycklig! Vi ska aven till en marknad med designerklader nan dag. Ahh jag har sa mycket saker jag vill kopa, hur ska detta ga?

Och jag har fatt en ny craving. Yoghurtglass. Det ar sjukt gott och du far valja vad du vill ha for topping typ frukter och strossel och allt mojligt. Jag ska latt ha en idag med. Allt har ar ju forstass NON FAT. Folk ar ju crazy i non fat produkter, men dom fattar inte att det ar typ hundra kilo socker i istallet. Men wtf, jag har anda varit nyttig sen jag kom hit, med amerikansk standard matt. Har inte ens atit en hamburgare..

Ska forsoka lagga in lite bilder sen. Puss

Inga kommentarer: