söndag 9 maj 2010

Så kan det gå

Så vad ska jag säga om gårdagen då.. Baksmällan var hård så det tog tid att återhämta sig. Jag kom aldrig riktigt i partymood. Vi grillade flintastek och spareribs och det var sjukt gott! Det tog dock i när jag skulle dricka vilket slutar med att vi går till Etage och jag är i princip HELT nykter. Tro mig, gott folk, det var hemskt! Jag går aldrig ut nykter igen. Folk är så dräggiga och jobbiga så det finns inte.. I know, jag är säkert likadan när jag är full. Men om alla är fulla är det ingen som märker det. Nä ush, det var jobbigt.. Kände mig som världens partypooper igår. Man kan säga att kvällen började bra och slutade dåligt. Det enda positiva är att jag inte mår dåligt idag.

Dessutom blev jag besviken igår, för JAG tycker att man kan höra av sig. Jag tycker att det är nonchalant att skita i att svara på ett SMS. Eller att inte ringa tillbaka när man ser att någon har ringt. Men det är bara vad jag tycker.. Det är ju så lätt att bara slänga iväg ett SMS. Men tydligen inte för alla.. Och tillslut börjar man ju undra om det har hänt något? Är mobilen stulen eller ligger människan däckad nånstans.. Jaja så var nog inte fallet men you get my point. Taskigt!

Nu ska jag ut med jycken. Är rastlös.

Inga kommentarer: