onsdag 26 maj 2010

Oh yeah

Ar framme nu, eller ja jag kom fram igar.. Sjukt dryg flygresa var det. Jag ska aldrig mer saga att jag gillar att flyga for det gor jag inte. Men fram kom jag iallafall och allt gick enligt planerna, fast det var lite svettigt ibland nar jag trodde jag inte skulle hinna och man var ju lite nervos att dom inte skulle slappa in mig haha..

Igar tog vi det ratt lugnt, det blev middag nanstans vid Hollywood blvd. Jag har sett hollywood-skylten pa hall och jag har sett walk of fame osv.. Glomde dock kameran sa jag ska dit igen och leka ture och fota lite. Btw ar det inte sakert jag kommer hem for folk kor som biltjuvar har sa man vet aldrig om jag dor..

Saba jobbar idag sa jag ska pa egen hand ta mig till Santa monica och shoppa loss! Vadret ser utt att bli bra, hur som helst ar det ju battre an hemma sa jag kan inte klaga. Ska forsoka att inte slosa for mycket idag, vi har gjort mycket planer och jag maste ju kunna leva nar jag kommer hem ocksa.. Men det loser sig!


Ikvall blir det bowling och imorgon ska vi ga pa premiaren av Sex and the city 2 OM vi far biljetter.. Fast nar jag tanker efter kommer vi nog inte fa det for vi har inte bokat an. Aja, da far vi se den en annan dag istallet.

Inga kommentarer: