söndag 16 maj 2010

Övertrött

Ja då har man varit ett vandrande lik idag igen.. Jag får skärpa mig, det är inte bra att sova så lite(men det var kul). Har inte sovit ut på flera dagar känns det som. Och imorgon är jag ledig, men måste ändå upp i ottan för att släppa in målaren..
Kom hem nyligen. Skulle lägga papper på golvet i lägenheten inför imorgon men jag insåg att jag aaaaldrig skulle bli klar och det var mörkt med mera så jag gav upp efter 20 min. Detta innebär alltså att jag måste stiga upp ännu tidigare imorgon för att hinna göra det innan kl 08. Men det löser sig..


Läste tidningen och halkade in på kontaktannonser. Jag tycker det är roligt att läsa sånt! "Kramgo kille" = Tjockis. "Man 60 söker asiatisk tjej" = Han har varit i Thailand. Och det är väldigt många som söker "mullig/XL/stor tjej" så då finns det väl hopp även om man skulle gå upp några kilon haha.. Nä det är kul. Det var tillochmed en 19-åring som annonserade. Då är det illa, stackarn. Jag VET att jag var på match.com men det var bara av nyfikenhet, it's diffrent.. "Aktiv man 60 söker passiv man 30". Vad menas med det haha.. Nä jag ska inte vara sån. Men läs dom, det är kul.

Nu ska jag äntligen få sova (i typ en minut)

Inga kommentarer: