måndag 3 maj 2010

A good day?

Jag gick och la mig igår med tanken att nu jävlar ska jag sätta igång med träningen igen. Nu har jag ju inte tränat på 3 veckor! Men hey, det blir aldrig som man tänkt sig.. Självklart är jag förkyld (igen) så jag får skippa det idag. MEN jag tänker gå ut och gå för jag måste röra på mig.. Bättre än inget. Fattig förkylning! Har varit lite halvkrasslig till och från nu de senaste veckorna. Bara jag inte blir sjuk på riktigt är det lugnt. Har inte tid just nu..

Gjorde en lite roadtrip med Lisi igår på min lååånga rast. En mycket liten roadtrip kan man säga. Vi tänkte dra till bokskogen men det blev tight med tid så vi sa vi kör runt och letar efter något mysigt ställe. Körde lite vilse, men det var fint där jag körde. Det slutade ändå med att vi hamnade i Husie. Nästa gång kanske vi kommer till bokskogen?

Nä jag får väl fräscha upp mig lite och bomba med näsdroppar så jag överlever dagen.

Inga kommentarer: