onsdag 19 maj 2010

Sommar?

Jag är ju svensk så jag måååste prata om vädret. Det är underbart att det äntligen kommer lite värme.. Jag blir så glad av det, jag är kär i solen!!! Ska nog fan promenera till jobb, eller så långt jag pallar, om det fortsätter såhär.. Det är ändå en bra bit! Minst 1 mil.. Kan behöva röra lite på mig. Sitter och funderar på om det blir gymet idag, efter en lååång paus. Jag var så himla duktig innan, och nu så har jag ingen motivation. Men jag har inte precis något annat för mig och jag börjar inte jobba förrän kl 15 så jag kan lika gärna göra nånting. Kanske en promenad i pildammsparken istället för gymet. Vem vill vara innomhus liksom?

Sista jobbdagen idag och det känns fantastiskt, om bara dagen kan gå undan nu..

Vill till lägenheten och pilla också, men det finns inte så mycket att göra där sålänge rummet inte är färdigmålat.

Nej, pildammsparken it is. Ses vi där?

Inga kommentarer: