måndag 17 maj 2010

My Toyota is fantastic

Det blev en tur till Möllan med mina kära vänner Lisa, Stina och Maria. Vi var inte där så länge men det kändes lagom. Ska lägga mig tidigt för en gångs skull. Känns som om det var längesen nu..

Ska upp tidigt imorgon med för att hinna med en miljon saker innan jobb. Har antagligen inte bilen så heller vilket försvårar det hela. På talom bilar har jag hittat min drömbil, Toyota Starlet -88 hahaha. Funderar på att åka och titta på den. Jag har av någon konstig anledning länge velat ha just den bilen. Vet icke varför, men där var den och jag är sugen. 7000 och den är skattad och besiktigad, stereo ingår plus vinterdäck. Jag kommer behöva en bil nu så inte jycken får vara ensam för länge om kvällarna. We'll see..

Nä god natt gott folk nu ska jag förbereda mig så jag kan somna innan kl 23. Natti.

Inga kommentarer: