måndag 3 maj 2010

Mår dååligt

Shiit vad jag mår dåligt nu! Jag ska gå och lägga mig inom kort så jag mår bättre imorgon. Ska inte vara sjuk!

Åkte till lägenheten och mätte innan idag. Det visar sig få plats med både 1,60 säng och stor soffa. Yeah! Det kommer bli skitbra. Har köpt tapeterna nu också så nu blir det exakt som jag tänkt mig. Träffade ordföranden i bostadsrättsföreningen av en slump. Hon sa att jag flyttade in med perfekt tajming, det är gårdsfest den 22 maj. haha då kommer jag lära känna ALLA mina nya grannar om jag känner mig själv rätt.. Ush, jag blir lite rädd!

Pappa kom också och tittade på lägenheten och han SKÄMDE UT MIG genom att klaga på hur mkt han ogillade allt. Fattig lägenhet, fattigt område, bla bla bla.. Framför mäklaren. Lite pinsamt, men framför allt blev jag sårad. Han tror inte jag kommer få den fin men jag ska bjuda hem honom när jag är färdig med den och då ska jag säga vad var det jag sa.. Det är absolut inget fel på stället, men han har varit anti hela tiden. MEN jag fick pengar av honom så I guess han har rätt att säga sin åsikt.. och han bad om ursäkt efteråt.. men ändå.

Det blev lite shopping på Nova Lund, förutom tapeterna. 2 nya klänningar, duschdraperi, papperskorg (haha) och lite roliga "prydnadssaker". Jag ska fota när jag pallar.. Jag har köpt en sjukt kul sak som egentligen skall vara till något annat än jag ska ha det till. I'll show you later.

Nu, godnatt!

Inga kommentarer: