lördag 29 maj 2010

Fredag

Goddag! Det blev utgang igar. Visste ni att ALLA klubbar stanger kl 02 har.. Weird, men ratt skont anda for da kommer man (forhoppningsvis) i sang "i tid". Men inte gjorde det att jag var mindre bakis imorse. Bla!

Vi var pa 2 olika klubbar igar. Den forsta, Zanzibar, hade sjukt kass musik men goda drinkar.. Sag min forsta "kandis" dar. Inte for att jag vet vem det ar men tydligen ar han med i CSI eller nat. Lonnfet, aldre, morkyhad med brillor. Han verkade vara dar ensam ocksa..
Det andra stallet, Circle bar, hade battre musik men som sagt stangde det ju sa jag tog mig en tacos med nachos som nattamat och sen drog vi hem. Vaknade jobbigt tidigt med fetont i huvudet men somnade om och madde lite battre sen. For att inte slosa bort hela dagen akte jag till annu ett shoppincenter. Jag kopte en sjukt bra BH pa Victorias secret. Den ar ett mirakel.. Ska kopa en till om jag har cash kvar innan jag aker hem.

Ikvall blir det nog chill, fast det ar fredag. Kanske bio eller nat.. Men det ar ju fredag hela veckan har sa vem bryr sig. Vi ska till Fashion district imorgon och shoppa billigt sa det ar skont att ma bra da. Och imorgon kvall blir det utgang!

Ahh det ar mycket jag vill hinna med. Comedy club, Rockklubbar, Hollywood, Camarillo, San diego, Las vegas m.m. Men jag har ju 1 vecka till pa mig sa det mesta hinner jag nog med.

Vadret ar nice idag forresten.. Det har det varit nastan hela tiden. Men jag har inte varit pa stranden for det blaser mycket. Dom sager att det har varit konstigt vader pa sistone. Egentligen brukar det vara mycket varmare, men jag klagar inte for det AR varmt. Jag hinner nog med stranden ocksa. I helgen skulle det bli upp mot 30 grader :)

Nu blir det lite middag. Bilder kommer snart.

Inga kommentarer: